Inloggen
Winkelmandje

Klanten-service

We helpen je graag met je vragen. Hieronder vind je hoe je contact met ons kunt opnemen.

Onze bedrijfsgegevens
Facilityshop
Hertenkamp 5
3892 WV Zeewolde
KvK           65985249
BTW          NL192610673B02

Bank         ING
IBAN         NL79 INGB 0007 2403 27
BIC            INGBNL2A

Onze contactgegevens
Telefoon  +31 (0)36  5223869
Mail           info@facilityshop.nl
Website    www.facilityshop.nl

Facilityshop is een webshop voor (biologische) disposables, foodverpakkingen en tafelaankleding. Voor het versieren van jouw (thema-)feest vind je bij ons de party & decoratie artikelen. Mis je bovendien nog je favoriete kantoorartikelen, dan kun je deze ook gelijk bij ons bestellen. Verder helpen we je graag met een persoonlijk advies en begeleiding bij relatiegeschenken en kleding met bedrukking. 

Hieronder vind je de antwoorden op veel gestelde vragen. Misschien staat jouw vraag hier al bij.

Hoe plaats ik een bestelling?
Bestellen bij Facilityshop is eenvoudig. Kies het product dat je graag wilt bestellen. Klik op "Bestellen" en het artikel wordt toegevoegd aan jouw winkelmandje. Je kunt de artikelen en/of de aantallen in de winkelmand aanpassen. Kies vervolgens voor "Afrekenen". Volg nu de volgende stappen in het bestelproces.

Zijn alle prijzen exclusief btw?
Alle genoemde prijzen zijn in euro's exclusief btw. Op de productinformatiepagina's staan de prijzen exclusief en tussen haakjes de prijzen incusief btw vermeld.

Ik heb een bestelling geplaatst, maar wil deze annuleren, Kan dat?
Als de bestelling online is betaald, en al verzendklaar wordt gemaakt of naar jou onderweg is, dan is annuleren niet meer mogelijk. Het is mogelijk om de artikelen na ontvangst, binnen 14 werkdagen te retourneren.

Ontvang ik mijn besteloverzicht per e-mail?
Direct nadat je de bestelling hebt geplaatst, ontvang  je een automatisch gegenereerde ontvangstbevestiging per e-mail.

Hoe weet ik dat mijn bestelling wordt verwerkt?
Direct nadat je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je per e-mail een overzicht van de bestelgegevens. Dit is een bevestiging dat jouw bestelling bij ons is binnengekomen. Zodra de bestelling wordt verzonden, ontvang je in een aparte e-mail informatie met de track & tracenummers. De factuur wordt daarna ook per e-mail toegestuurd. Je ontvangt deze op het e-mailadres dat je hebt opgegeven bij je bestelling.
 
Wat is de levertijd?
Voor artikelen die direct leverbaar zijn geldt: op werkdagen voor 12:00 uur besteld, dezelfde dag verzonden. De meeste bestellingen (99%) worden de volgende werkdag afgeleverd. Bezorging op de Waddeneilanden en buiten Nederland duurt ongeveer 2-3 werkdagen. Levering van pallets duurt circa 4-5 werkdagen. Ondanks onze zorgvuldige planning kan het incidenteel voorkomen dat een besteld artikel niet binnen de gestelde termijn kan worden geleverd. In dat geval nemen wij altijd direct contact met je op om de mogelijkheden af te stemmen.
Bij vooruitbetaling kan het 1 tot 3 werkdagen duren voor we de betaling hebben ontvangen, en wordt de bestelling daarna direct verstuurd.

Wat zijn de verzendkosten?
Bestel je voor € 50,00 (exclusief btw) of meer dan betaal je geen bezorgkosten en wordt je bestelling gratis binnen Nederland en België geleverd. De verzendkosten van je bestelling met een bestelwaarde tot € 50,00 (exclusief BTW) zijn € 5,95.

Welke pakketdienst bezorgt mijn bestelling?
Jouw bestelling wordt bezorgd door DHL, PostNL of UPS. 
 
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Je kunt je bestelling veilig en gemakkelijk betalen met de volgende betalingsmiddelen:
· IDEAL (Nederland);
· Bancontact (België);
· Visa/Mastercard (Nederland, België);
· Op rekening (Nederland, uitsluitend voor zakelijke klanten). BTW-nummer en account zijn verplicht.
· Betaling vooraf (Nederland, België)

Hoe stuur ik een bestelling retour?
Als je je bestelling om welke reden ook wilt retourneren, informeer ons dan binnen maximaal 14 dagen na ontvangst van je bestelling. Voor meer informatie en de retourprocedure klik op deze link: "Retourneren"

Het artikel dat ik heb besteld is beschadigd. Wat nu?
Controleer direct na ontvangst van het artikel of het onbeschadigd geleverd is. Houd wel rekening met het feit dat kleine afwijkingen, bijvoorbeeld een kleurverschil of als het product er niet exact zo uit ziet als op de website, altijd mogelijk zijn. Als de schade bij ontvangst zichtbaar is, moet dit worden aangetekend op de vrachtbrief. Wij vragen je ons de schade binnen twee werkdagen te melden via een e-mail: info@facilityshop.nl. Vermeld hierbij het bestelnummer en de productcode. Schade, afwijkingen of gebreken die niet bij levering konden worden ontdekt, kun je binnen dertig dagen na levering aan ons melden.

Hoe meld ik een artikelklacht?
Meld je artikelklacht door ons een e-mail te sturen: info@facilityshop.nl We kijken dan of de garantiebepalingen van toepassing zijn. Nadat we de retouropdracht hebben ontvangen, kijken we of de garantiebepalingen van toepassing zijn. We geven binnen 1 werkdag reactie, inclusief ons retouradres en een retourformulier.

Op alle artikelen die je bij ons koopt zit een wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel bij levering in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren moet functioneren. Naast de wettelijke garantie kijken we ook naar de economische levensduur van het artikel, want het ene product gaat langer mee dan het andere. 
Daarnaast geldt voor een aantal artikelen een fabrieksgarantie. De termijn van de fabrieksgarantie vind je in de meegeleverde documentatie van de fabrikant.

Als een artikel niet naar behoren functioneert binnen de toepasselijke garantietermijn, zoeken we zo snel mogelijk naar een passende oplossing. Bijvoorbeeld door een gratis reparatie, een nieuw artikel of teruggave van je geld. Is het probleem met het artikel je eigen schuld? Dan heb je geen recht op gratis reparatie, een nieuw artikel of teruggave van je geld. Heb je het artikel normaal gebruikt maar is het gewoon versleten? Ook dan heb je geen recht op gratis reparatie, een nieuw vergelijkbaar product of teruggave van je geld.

Betaal ik reparatiekosten?
• Binnen garantie: als de klacht gegrond is, komen alle kosten voor het omruilen of laten repareren van artikelen binnen de garantietermijn voor rekening van Facilityshop. Als na beoordeling de klacht ongegrond blijkt te zijn, stuurt de geautoriseerde reparateur je een prijsopgave voor reparatie. Kies je ervoor om niet te laten repareren, dan kunnen er onderzoekskosten in rekening gebracht worden. Ook dit bedrag staat in de prijsopgave vermeld.
• Buiten garantie: bij reparaties of ruilingen die buiten de garantie vallen, is het soms redelijk om de kosten zelf te betalen. Zijn er voor jou kosten verbonden aan het oplossen van je artikelklacht, dan informeren we jou hier vooraf over.

36
© 2017 Facilityshop - Algemene voorwaarden - Privacy statement
-

Winkelmandje

Filter

20190821 16:17:58 PC00False0FalseTrue0